åka bil som en galning

hmm ja behövde typ aldrig konfrontera honom igen. Det löste sig. Kändes bara onödigt o dra upp allt igen då han dessutom hade haft en dålig dag och var trött, så höll truten, men om samma sak händer igen då tänker jag minsann inte vara trött.

hah snacka om att livet är en bergochdahlbana. Körde precis till Esbo för att kolla på en skola, men hittade inte dit o sedan börja bilen låta så himla konstigt att ja vände och körde tillbaka (stor mening) Sedan fick ja sms från E som inte mår bra o vill snacka på msn så en till anledning o vända hemmåt.

Sjöng hela vägen hem HÖGT, såg nog helt galet ut för jag rörde på hela kroppen i takt till musiken samtidigt som jag körde hahah och HEMSKT lät det. Tur att jag hade så hög volym att jag inte hörde min egen röst hehe..

o nu sitter jag här. klockan 14 skulle hon komma.åt btw världens godaste choklad under bilturen. Av märket "fatzer" och 200g. hehe... har inte dåligt samvete alls..känns skönt.

ja och A såg greven av montekristo igår. Fy tusan vad bra den var!! typ höll andan o nästan grät för den va så bra och spännande!

Fint väder är de idag också. Lagade plommon och smultron paj igår till As två kompisar som kom förbi o hälsa på. Tror att de va uppskattat.Dessutom känns de skönt att de händer lite saker, typ träffa hans kompisar o så o inte bara vara "fast i varandra"..hm men nu ska ja nog sluta babbla ett tag. Jag mår fint iafall.

Träffligt...

NEJ alldeles FÖRträffligt hehe.. (mitt och mina syrrors roliga humör)

byebye

Kommentarer
Postat av: moi

gumman., hur mår du idag?

kram

2008-09-25 @ 21:19:35
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0