blaaaaaaaaa

jag är jag ingen annan. nu mår jag såhär. det som gör mig lugn är att det är en känsla som kommer att gå över mycket snart!.

Det gäller bara o tänka framåt när det är massa uppförsbackar. ställ dig upp igen. I morgon är en ny dag! et viktiga är nog bara att planera. Planera måltider och saker man ska sysselsätta sig med på dagarna. Men gillar ja egentligen det jag gör? 

Tänk om ja bara gör allting som ett tidsfördriv för o inte tänka på mat :/

jaja slutfunderat. nu ska du dricka te. sen går du in i badrummet o tar ett baaaad. sen sätter du dig i soffan o läser mysig bok. och är glad och ler åt livet.

Det lät väldig bra. O tröstät inget påvägen dit nu bara.

Är förkyld BTW. Tänk om ja hade gått den där slingan endå från Mamma till Pappa trots förkylningen, då hade ja säkert inte hetsat så mkt. eller hetsat o hetsat. Har knappt ätit ngt onyttigt idag bara MASSA lax och hmm...ja massa lax :P

menmen ska inte va så kinkig om ja e förkyld, visst kan ja ta en promenad för de. vem har sagt att ja inte kan? det är mitt liv jag gr som jag vill!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0