;)


1. Värsta känslan? 
bli sårad

2. Bästa känslan? 
lycka

3. Din första tanke när du vaknar? 
vad ska jag göra idag?

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon? 
någon som sjunger "I´m falling in love again"

5. Har du någonsin varit kär? 
ja

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum? 
tavlor på kompisar mig och killen

7. Vad har du under sängen? 
skor, sommar kjolar och stora målar papper jag inte har plats för någon annanstans

8. Ser på? 
vacker natur

9. Lyssnar på? 
vinden och forsande vatten

10. Skriv nåt smart! 
Allt är möjligt! Bara du sätter upp begränsningarna.

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem? 
Min farfar i USA 

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS? 
Har redan raderat det :P

13. Vad vill du bli när du blir stor? 
Någonting inom grönsektorn, landskapsingenjör eller landskapsarkitekt låter bra :)

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig? 
flummig, spontan och trogen

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick? 
Med min pojkvänn (any time :P)

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i? 
Offpist-skidåkning

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan? 
magen

18. Vilken superhjältekraft vill du ha? 
kunna flyga

19. Vad är du beroende av? 
Ordning och reda på saker och ting och självklart kärlek :)

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö? 
en bra bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0