idag

kolla lite till på bloggar (eftersom magen är uppblåst av allt onyttigt)
vila (eftersom magen är uppblåst av allt onyttigt)
duscha
gå till M o hämta kameran

Skulle gärna vela läsa ut min bok och se en bra film...men ja kan inte tillåta mig det just nu. Har sumpat den här dagen o då kan den lika gärna förbli förstörd. i morgon är en bättre dag. Snart ska ja till A :D det gör mig glad. Försöker hålla mig fast vid allt positivt. Vägde dessutom BARA 61. 2 kilo i morse...skillnad från de 63 ja vägde förut. O detta trots att ja har lingonvecka. 

Har aldrig ont i magen längre för ja äter för mkt, för de gör ja aldrig :D

I morogn ska jag:

Vakna tidigt
Gå in till stan
köp saker 
Gå hem
packa till A.

Känns väldigt bra o kunna kombinera nytta me nöjje nu när ja inte motionerar så mkt. Typ. Gå till stan ca 70 minuter.

Kommentarer
Postat av: moi

sv; okej :) tack då vet jag, lägger till din nya länk istället

2008-09-07 @ 19:49:02
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: carro

WATH!?!? 61,2 :S

det är vad jag väger nu...å du e massa längre än vad jag är.... -.- jag borde börja röra på mig lite mera....ucha...

2008-09-08 @ 00:25:34
URL: http://wolfichan.monili.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0