lingonveckan

Hade en förfärlig natt. La mig klockan 11 men somnade inte förrän klockan 2. o De som e läskigt e att detta börjar bli en vana. Inte nog med att jag inte kan somna så vaknar ja flera gånger om natten. Varje natt. Inatt kom tex espresso in i rummet o gnydde. var tvungen o resa mig upp o släppa ut henne för kissen. Sedan gjorde de så saabla ont i magen hela natten så ja vakna o kunde inte somna helatiden.

Jag är så himla dum/knäpp. När jag väl var uppe ställde ja mig på vågen (jätte bra och jätte normal idé mitt i natten) MEN har gått upp i vikt och inte så lite heller. O detta trots att jag faktiskt är nyttig. Måste man svälta för o få resultat? Går de inte o äta nyttigt. 

För nu äter ja nyttigt men kanske i lite större portioner. O sedan då jag är hos pappa ör de perfekt för han har aldrig nå onyttigt hemma :P Så när ja väl känner för o hetsa finns de inget. men då blir de massa ost med smör på istället ( som att det skulle vara så mkt bättre än godis o shitt) haha ja läste ngnstans att man kunde ta de till mellanmål (just det, OST MED SMR PÅ) efter det tänkte jag jaha då är det ok att göra så. knäppa dumma dumma mig. ost med smör på. ja JÄTTE bra mellanmål. Fattar du inte hur mkt fett det är idet. dessutom tar jag ju inte bara en skiva ost :(

Nu äter ja fil o flingor till frukost me robioos te iafall Chai te är annars min klara favorit bland te sorterna Så himla good :) Känns skönt o va uppe tidigt innan jobbet då hinner ja planera dagen intag ordentligt. eller egentligen vet jag redan vad jag ska äta. 

Lunch - sallad, 1 ägg, keso och portugisisk fårost (yummi :P)
mellis- morot, äpple
middag- hemma (det som serveras

O inget annat än detta för då mår du dålit. Nu går min buss ganska snart. Känner att de kommer bli hiiiiimla svårt o inte ät ngt mer än de ja skrivit upp här Detta för att ja sitter på häcken hela dagen på jobbet och har tråkigt. jag vantrivs. När går fasen "jag är glad bara för att jag har ett jobb" över till fasen"usch vad dåligt jag mår på jobbett"? När ska man börja lyssna på sin inre magkänsla..typ: Dehär känns inte bra, det är inte värt o tjäna pengar på dehär stället längre för jag mår så dåligt.

Den här tjejens blogg är helt fantastisk. Jag önskar att jag kunde vara som hon! http://linalikesmat.bloggspot.com (out of track)

Nu kommer min buss snart. Pratade me A igår (as usual) o han mår bra. eeh saknar honom och finland bara vill dit fort nu. tror att alla mina "dåliga vanor" här kommer försvinna där. ååååå de eså fin dag ute o ja ska sitta inne, blääää. Tur att ja jobbar öppningspasset iafall. Hade nog inte pallat o sluta klockan 22.00 idag.

Känns som min mage svämmar över. känns som ja skulle va gravid. Jag vill vara gravid. Tänk! Då kan man äte hur mkt som helst o still inte må dåligt över de eftersom en stor mage under graviditeten är någonting helt naturligt. Man skulle vara gravid livet ut XD Knulla som kaniner O ploppa ut massor av ungar ständigt ...

nog funderat. Kommer väll skriva några rader sen när ja kommer hem. Ha en bra dag! bye

Kommentarer
Postat av: Wolfi chan

nessa >.<

du skulle ju inte skriva om mat....ett tips....släng vågen!! man behöver ingen våg! det är hur man ser ut som gills inte hur man vägs för det syns inte endå.

och nessa jag VET att ingen kommer tycka om dig mindre om du gått upp lite som vågen sa. Du är fortfarande nessa även i fall du väger 100kg. Man ska ju unna sig gott medans man lever. vi kanske bara lever ett liv.

2008-09-06 @ 13:08:19
URL: http://wolfichan.monili.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0