lite mer blaj blaj

oki frlåt mig nu men jag har såååå boring o sen e ja pigg efter badet. massa nya visioner. Finns inget härligare, en nytändning å livet. brukar på sådana ibland. allt är bara underbart. Jag tror att en handdator skulle lsa alla mina problem.

Då kan jag skriva upp allt i den som i en kalender fast mycket smidigare och enklare. wowowo. :D
Den e bara svindyr men..ähsh. Om man ska slösa å pengar är det för sådana här saker :P

Dessa väldigt konstiga händelser hände idag:

konstig händelse nummer1:

Tog på mig linserna i morse (trodde jag) När jag sedan satt o åt frukost vid TVn märkte ja att ja såg dåligt. Gick in på rummet o skulle byta lats på dom (för ja trodde ja hade förväxlat öga eftersom ja har olika styrka på dom) Första linsen fick jag ut lätt, men när ja sedan skulle ta ut den andra gick det inte. Jag stod länge o försökte få ut den tills ögat var alldeles rött. Sedan ser jag att det inte alls sitter ngt lins i det ögat XD. Den ligger på golvet framför spegeln (måste ha tappat den där innan frukosten :P)

konstig händelse nummer2:

På jobbet tog jag upp telefonen o tänkte ringa pappa angående mina bortglömda nycklar. Precis då ringer mamma (när ja precis tagit upp telefonluren) och säger att jag glömde nycklarna hos henne och att hon kommer in med dem till jobbet.

(bra eller ngt :D)

konstig händelse nummer3:

Tant stannar mig på gatan (påväg hem från min lunchrast) och ser jätte glad ut. Hon trycker upp en broschyr i handen på mig "liv i en fridfull ny värld" heter den.
- varsågod och läs, säger hon och ler
jag tar den och går därifrån

(mysko eller what?!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0