still going strong

im goin to be honest. fucking honest on this blogg. Vem försöker du lura?

Tack J för du fick mig o inse det.

hmm så vad ska man börja skriva....jag är så himla trött på min ätstörning så de finns inte. Tror att ja ska bli av med den genom att bli hälsosam. Men så är de inte. Jag bara gömmer den istället för o ta tag i den.

fuck himla piss o fetto ja är då. fett fett fett...vilket fult litet ord. Jag HATAR o äta då andra ser de HATAR. Jag HATAR o äta.

FULASTE ORDEN EVER:
  • fett
  • mat
  • äta
ngn mer som ryser av dom än jag?....

Shit va dehär kändes skönt. Den 12e gäller de. ner i vikt. (har ju gått upp 4kg nu på (hur många veckor) 2 stycken. De e ju helt ofattbart och orättvist. 

Det tar 1 år o gå ned 4kg och 2 veckor o gå upp dom. Please tell me what´s going on because I don´t get a fuck.

Tack gud för att d finns.

jag älskar mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0